Jag blir glad och tacksam över att se att det finns så många fina varma och Goa personer här i landet!

Skicka en kommentar med er mailadress om ni vill skänka eller ge filmer så skriver jag via privata mailen så DU får vår adress så filmerna kommer fram!
Jag samlar ihop alla och åker ner till Gävle med dom så inte vi stör verksamheten där!

Tack snälla för att ni vill göra sjukhus vistelsen lite roligare för barnen och ungdomarna som ligger där!!

Måste berätta i allt vad Johan gjorde igår!!
När vi kom hem från sjukhuset så hämtade vi Johan på skolan och åkte och handlade!
Johan brukar gå och poa, köra kundvagnen och pussas med tjejerna som jobbar där.
Men igår ville han handla och bestämma själv, han valde ett paket flatrökt skinka och en flaska läsk vid kassan och en påse godis!
Så när vi kom hem skulle han ha godis och läsk.
Så i morse vid det dagliga kaffet så tog jag fram tekakor ost och smör, Johan buttade tillbaka mig till kylen och ställde tillbaka osten. Jag frågade: ska du inte ha ost Johan?
Han ruskade på huvudet och frustade, pekade in i kylskåpet, jag fattade inget! Han knuffar undan mig och tar fram skinkan!
Herregud jag tänkte inte på att han köpt skinka!
Ingen annan fick ta något, det var hans, han hade köpt den och han åt av den❤️❤️❤️
Ja han är underbar våran fika kung!

20140406-000654.jpg

20140406-000730.jpg

20140406-000744.jpg